10/11/09

Hemma i Skåneland igen

Då har tagget att skriva lite börjat komma tillbaks, har ju inte varit mycke aktivitet i bloggen på sistone (sorry om jag gjort några fans ledsna;).

Jag kom hem den första oktober och har sedan dess varit i stockholm och hälsat på min bror, åkt till Skåne, träffat kompisar, gjort en nytur (trad) utanför Tormestorp, haft en dag på Kjugekull, sprungit en gång, käkat mammas mat, planerat inför vintern (förmodligen Chamonix), sökt lite jobb, käkat på Cats och kollat på film.
Jag måste säga att det är skönt att vara hemma!

Här kommer lite bilder från Canadaresan

Ps. Bilder från dagen på Kjuge och nyturen i Tormestorp kan ni se på Jonathans blogg http://jonathanohrling.blogspot.com/2009_10_01_archive.html





Superfly 6c, The Grand Wall boulders i Squamish
Brian och jag på vår första multipitch i squamish




Fränt berg på vägen till Squamish



Yamnuska ligger i bakgrunden och är känt för att ha ungefär lika stabil stenkvalitet som ett korthus.. Något för den äventyrlige














1 comment:

JonathanOhrling said...

Sådärja! Nu börjar det likna något!